Lekki, wytrzymały i ekologiczny. Niewielka moc, ale wysokie natężenie wytwarzanego prądu.
Główne cechy
- Rodzaj silnika: Rzędowy 2-cylindrowy E-TEC z wtryskiem bezpośrednim
- Średnica cylindra x skok tłoka – w calach (mm): 3,601 x 2,588 (91 x 66)
- Pojemność skokowa – w calach sześciennych (cm3) l: 52,7 (863)
- Przełożenie (długość kolumny): 2,90:1
- Zakres obrotów przy pełnym otwarciu przepustnicy: 5500-6000 obr./min
- Rozruch: Elektryczny lub linka (tylko 40)
- Sterowanie: Mechaniczne
- Zasilanie paliwem: Wtrysk bezpośredni E-TEC z trybem spalania warstwowego na niskich obrotach
- Natężenie prądu alternatora: 81 A (całkowite) / 25 A (prąd ładowania netto)
- Układ kierowniczy: Zdalne (opcjonalny rumpel)