Świetny wybór zarówno pod względem użyteczności, jak i osiągów.
Główne cechy
- Rodzaj silnika: Rzędowy 3-cylindrowy E-TEC z wtryskiem bezpośrednim
- Średnica cylindra x skok tłoka – w calach (mm): 3,601 x 2,588 (91 x 66)
- Pojemność skokowa – w calach sześciennych (cm3) l: 79,1 (1295) 1,3L
- Przełożenie (długość kolumny): 2,00:1 (20 cali), 2,25:1 (25 cali)
- Zakres obrotów przy pełnym otwarciu przepustnicy: 5000-5500 obr./min
- Rozruch: elektryczny
- Sterowanie: Mechaniczne
- Zasilanie paliwem: Wtrysk bezpośredni E-TEC z trybem spalania warstwowego na niskich obrotach
- Natężenie prądu alternatora: 81 A (całkowite) | 25 A (prąd ładowania netto)
- Układ kierowniczy: Zdalne (opcjonalny rumpel)